Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram

Workshop: Conversational AI op de werkvloer

Chatbots lijken de nieuwste rage voor bedrijven. Handig voor hun klanten, want zij krijgen snel een antwoord op hun vragen en hoeven niet te wachten tot een medewerker beschikbaar is. Voor bedrijven biedt het mogelijkheden om, door gesprekken te automatiseren, kosten terug te dringen en hun mensen in te zetten om complexere klantvragen te beantwoorden.

Maar, het automatiseren van chatgesprekken is maar een van de vele mogelijkheden die Conversational AI bedrijven biedt. Conversational AI biedt bedrijven kansen om hun operatie effectiever in te richten of juist waarde toe te voegen aan de interactie met klanten. Hoe zou bijvoorbeeld een vliegtuigmonteur kunnen profiteren van een conversationele interface? Of juist het cabinepersoneel in het vliegtuig.

In deze workshop ga je, onder begeleiding van de consultants van Atos, op zoek naar de vernieuwende toepassingen voor Conversational AI op de werkvloer van morgen. We dagen je uit om niet alleen na te denken over techniek en toepassingen, maar ook over de impact op bedrijven en hun werknemers. Want dat is waar Atos voor staat; IT oplossingen die werken voor mensen en bedrijven.

nl_NLNL
en_USEN nl_NLNL